Knihkupectví KNIHY.magic-shop.cz odborné knihy, naučné knihy

beletrie, učebnice, slovníky, knihy pro děti až seniory, knihy pro začátečníka i profesionála


Jak si říct o peníze - BIZBOOKS

Běžná cena: 159,00 Kč
Vaše cena: 134,00 Kč
Ušetříte: 25,00 Kč (16%)
Můžete získat 122 Knižních bonusových bodů
Přidat do košíku:

Kód: 9788025133507
Výrobce/vydavatel: BIZBOOKS
EAN:9788025133507
Formát knihy:167 x 225 mm - brožovaná, šitá nitmi
Počet stran:248
Vydání:1
Stav:více než 15 ks - expedice po
Autor:Ivan Pilný, Vladimír Forst
Žánr:finance a investování, podnikání
Nakladatelství:BIZBOOKS
Jazyk:čeština
Druh:Kniha


Knihkupectví Knihy magic-shop.cz a Jak si říct o peníze od BIZBOOKS

Kniha vychází 11. dubna 2011! Máte skvělý nápad, ve který věříte a chcete jej uskutečnit? Kniha Jak si říct o peníze má být vaším průvodcem na cestě za splněním podnikatelských snů a současně vám chce přiblížit televizní pořad Den D. V první řadě je kniha určena všem podnikatelům, kteří chtě nechtě chodí s kůží na trh. Prezentovat úspěšně svůj nápad, svůj výrobek nebo svoji firmu není jednoduché. Stejně jako když chceme někoho získat nebo okouzlit v životě, má to svá pravidla. Lze se jim naučit a být tak nejen úspěšnější, ale také mít ze sebe dobrý pocit. Určitě se bude hodit i těm, kteří se o podnikání a jeho principech chtějí něco dozvědět. A samozřejmě těm, kteří ve Dni D byli, dívali se na televizní vysílání nebo si pořad stahovali. Pravidla prezentace a podnikání v knize ilustruje řada úspěšných i neúspěšných projektů, které se v pořadu Den D objevily. Dozvíte se: - čím by vaše prezentace měla začínat a končit - jak u investorů vyvolat nadšené „aha“ - čeho je třeba se vyvarovat - s jakými typy investorů se můžete setkat - jakým způsobem vnímají vaši posluchači - jaká fakta a v jaké formě prezentovat - jak sepsat podnikatelský plán - jak se připravit na vyjednávání - jak mluvit a udělat skvělý první dojem - co se dělo v zákulisí - jaké jsou další osudy projektů, do nichž investoři vložili své peníze - jak start-up úspěšně rozvíjet Oceňujeme vaši chuť a odvahu vzít osud do svých rukou. Nenechte se odradit, když vám investoři nedají peníze. Mohou se mýlit. Neexistuje žádná objektivní metoda ani model, jak změřit vyhlídky vašeho nápadu na budoucí úspěch. Připravte se na to, že při vyjednávání budou investoři agresivní, ale nechtějí vás tlačit ke zdi, ohrožovalo by to vaši dlouhodobou spolupráci. „Den D mi splnil sen a podal klíček do pohádky pro mou dětskou uměleckou produkci, ale především mne přesvědčil, že i lidé v křeslech investorů mají srdce a umějí si hrát a rozdávat radost tam, kde je potřeba. Moc si toho vážím.“ —Romana Andělová, kreativní ředitelka ANGELart (Krkouni) „Stejně jako pořad Den D, tak i kniha Jak si říct o peníze nabízí především zkušenosti lidí, kteří v byznyse něco dokázali. Nebojím se tuto knihu označit za „bibli“ začínajícího podnikatele, protože pokud chce se svým projektem uspět, měl by si ji určitě celou pozorně přečíst.“ —Tomáš Zdechovský, ředitel Brain2win Ivan Pilný býval odborníkem na informační technologie. Pracoval ve Výzkumném ústavu matematických strojů. Později zastával manažerské funkce v předních společnostech v oblasti informačních a komunikačních technologií – byl generálním ředitelem české pobočky společnosti Microsoft, předsedou představenstva Českého Telecomu a generálním ředitelem alternativního operátora eTel. Působil jako prezident Sdružení pro informační společnost. Nyní pracuje a podniká jako konzultant. Současně je prezidentem Tuesday Business Network. Vladimír Forst vystudoval FAMU. Věnuje se režii a produkování televizních pořadů. Začínal se zábavnými a hudebními pořady (Eso, Runway Party, Caruso show, Hvězdy u piana) a v posledních letech se soustřeďuje především na televizní reality show (Česko hledá Superstar, Big Brother bez cenzury, X- Factor). Pořad České televize Den D (Dragon’s Den) je zatím nejrozsáhlejším a komplexnějším projektem v tomto žánru.


Máte skvělý nápad, ve který věříte a chcete jej uskutečnit? Kniha Jak si říct o peníze má být vaším průvodcem na cestě za splněním podnikatelských snů a současně vám chce přiblížit televizní pořad Den D. Pravidla prezentace a podnikání v knize ilustruje řada úspěšných i neúspěšných projektů, které se v pořadu Den D objevily. Dozvíte se, čím by vaše prezentace měla začínat a končit, jak u investorů vyvolat nadšené ”aha”.

Autor:
Ivan Pilný;Vladimír Forst